Szafa asortymentowa

Szafa asortymentowa

Szafa asortymentowa z grubymi ściankami

Solidny i spory regał eksponujący foteliki. Nieco inny niż wszystkie które do tej pory robiliśmy. Przede wszystkim półki nie są w jednym kawałku, daje do możliwość zabawy poziomami, daje też pewną przestrzeń. Półki i ścianki regału są mocno pogrubione – całość wydaje się przez to bardzo solidna. Logotyp w górnej części w tle, na plecach regału i podświetlony w górnej części nie dają pominąć wizualnie tej właśnie marki na sklepie. Ta szafa asortymentowa jest prototypem wykonanym na specjalne zamówienie.

Eleganckie wykończenie mebla

Po wykonaniu szkieletu mebli zostają one obudowane błyszczącym, czarnym tworzywem (kolor oczywiście do wyboru – w zależności od preferencji klienta i zastanej w sklepie kolorystyki) Fronty i boki występują w wysokim połysku. Góra mebli to paski z logotypami. Istnieje możliwość zmiany grafiki, jeśli zmienia się kolekcja na danym miejscu.

POZOSTAŁE REALIZACJE DLA MARKI TUTIS

Dla marki TUTIS mieliśmy przyjemność zrobić także podesty wózkowe. Pokaźna zabudowa typu shop in shop, eksponuje wózki. W jednym miejscu prezentuje większą kolekcję danej marki. Atrakcyjne tło, podświetlenie i przestrzenny logotyp sprawiają, że zabudowa wyróżnia się wśród jednolitych podestów. Wykonaliśmy dwie różne wersje tej konstrukcji dla dwóch różnych sklepów. Obie możliwe do dodatkowej modyfikacji ale jednolite jeśli chodzi o design.

Mebel na wymiar

Dojeżdżamy do klienta na pomiary przed montażem i oceniamy czy w danym miejscu nie napotkamy na niespodzianki w postaci wystających cokołów, obniżonego sufitu, rurek, klimatyzacji itp. Podobne regały dla marki BRITAX wykonaliśmy na przykład TU. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam ocenić, czy regały znajdujące się w sklepie nie zaburzą ciągu komunikacyjnego. Czy regały nie sprawią, że sklep będzie zbyt przyciemniony. Czasem proponujemy rozwiązania nowatorskie jak tu – by regał nie był zabudowany płytą z tyłu a otwarty dlatego taki regał nie koliduje wtedy z innymi meblami, może stać na środku sklepu. Nie zasłania pozostałej ekspozycji w znaczący sposób. To samo dotyczy górnych logotypów.