Pojemny stojak na rowerki
Ten przestronny stojak na rowerki marki KINDERKRAFT dziecięce wykonaliśmy ze sklejki, z elementami dekoracyjnymi. Stojak ten jest dwustronny. Mieści on 8 szt. rowerków i nie zajmuje wiele miejsca w sklepie przez to, że jest wysoki. Jest idealnym rozwiązaniem do sklepów zarówno dziecięcych jak i typowo sportowych.
Szybka realizacja
To jedno z największych seryjnych zamówień wykonane w krótkim czasie – w całości obejmowało około 300 sztuk stojaków. Stojaki te nie wymagają montażu przez sklep – dostarczamy je w całości, w opakowaniu zabezpieczającym. Przed wykonaniem tak dużej partii ekspozytorów zawsze uzgadniamy z działem marketingu jak dokładnie ma wyglądać, jaka ma być funkcjonalność, gdzie umieścić mamy elementy takie jak logotyp czy dekory. Kolejnym krokiem jest przygotowanie prototypu. Na jego podstawie uzgadniamy wszelkie poprawki.
Trwałość stojaków na rowerki
Dzięki temu, że użyliśmy odpowiednie materiały i dopracowaliśmy konstrukcję stojak jest w stanie przedawać kolekcję rowerków dziecięcych kilka sezonów. Klient ma możliwość zobaczyć każdy model z bliska czyli bez konieczności szukania i wyciągania go z mieszaniny innych rowerków. Tego typu stand może być również użyteczny przy produktach takich jak kaski, akcesoria do rowerów czy dziecięce hulajnogi.
Oryginalny design
Producentowi rowerków zależało na zachowaniu wzornictwa pasującego do reszty brandingu – to jest zaokrąglenia, spójna kolorystyka, przestrzenny wyróżniający się logotyp. Istotna była też maksymalna ładowność takiego stojaka, zaprojektowanie konstrukcji bezpiecznej i odpornej. Każdy z naszych stojaków najpierw testujemy – obciążamy go z obu stron, z jednej, sprawdzamy wywrotność czy wytrzymałość haków. Istotne jest także, by nie uszkodził się w transporcie dlatego materiały z których je produkujemy muszą być dobrze dobrane.
Dbałość o klienta
To już nasza kolejna realizacja dla marki KINDERKRAFT – naszym atutem jest to, że potrafimy szybko realizować powierzone nam projekty. Wprowadzamy w życie najbardziej skomplikowane projekty w taki sposób, by były jak najbardziej zbliżone do wizji, jaką ma klient.