SHOWROOM KINDERKRAFT FRANCJA II
Shop in shop to doskonała możliwość by pokazać grupę produktów w jednym miejscu sklepu. Meble sklepowe na wymiar w typie SHOWROOM to ekspozycja, która zakłada przejrzystość i minimalizm. Dzieje się tak kosztem nieco większej powierzchni w salonie sprzedaży. Można tu bardziej skupić się na wyglądzie zabudowy niż na maksymalnym zatowarowaniu. Chodzi o jak najbardziej ekskluzywne, przejrzyste pokazanie danej kolekcji.
Zabudowa typu Shop-in-Shop
Tego typu showroom może być z powodzeniem mobilny – to przede wszystkim połączenie designu, uchwycenie charakteru danej serii produktów. Mile widziane jest, by zmieścić na tej zabudowie jak najwięcej.
Dostawa mebli na zamówienie
Dla marki Kinderkraft mieliśmy przyjemność zbudować tego typu aranżacje w kilku wersjach, w kilkunastu punktach na terenie Francji, Niemiec i Holandii.
Poza przygotowaniem zabudowy, każdą z nich zawieźliśmy i zamontowaliśmy we wskazanym przez klienta miejscu. Co najważniejsze, realizacje wykonaliśmy szybko i sprawnie. Planujemy jedną trasę w kilka punktów i oszczędzamy tym samym bardzo wiele na zagranicznej wysyłce.
ORYGINALNE KSZTAŁTY
Podesty wykonaliśmy według projektu klienta, wyzwaniem było odpowiednie poskładanie ich tak, by zachować wszystkie zaokrąglenia zgodnie z założeniami brandbooku. Kształty obłe, okrągłe zawsze są bardziej wymagające w realizacji, jednak nasze maszyny radzą sobie z nimi świetnie 😉
Podobne meble sklepowe na wymiar
Dla marko Kinderkraft wykonaliśmy także podobne zabudowy w Holandii i ta terenie Niemiec. Zobaczyć można je TU. Wszystkie pomiary jak i projekty mebli dla klienta – generalnie wszelkie ustalenia wykonaliśmy zdalnie. Nie przeszkodziło to absolutnie w tym, by wykonane zostały idealnie na wymiar. Nie spotkały nas na miejscu żadne niespodzianki 🙂
Meble na wymiar nie tylko jako stała ekspozycja
Bardzo często zdarza się, że meble sklepowe są ekspozycją mobilną. Po pierwsze doskonale sprawdzają się na branżowych targach dziecięcych, eventach, konferencjach – doskonale prezentują daną partię towaru w skupionym miejscu. Gdy wydarzenie kończy się nie lądują na magazynie ale wracają z powrotem do sklepu. Po drugie – często identyczne zamawiają na przykład sklepy – partnerzy handlowi, którzy dane targi odwiedzili, do swoich salonów sprzedaży.