Ścianka podświetlana
Ścianka podświetlana sprawia, że stoisko wystawiennicze czy salon sprzedaży jest kompletne, przy niewielkiej powierzchni. Efektowne podświetlenie robi wrażenie nawet, jeśli ekspozycja nie składa się z wielu elementów – jest czysta i minimalistyczna.
Ta sama ścianka NanoBebe wykorzystana została później na innych targach.
Współpraca
Zapraszamy do współpracy – na początek chętnie wykonamy na miejscu niezobowiązujące pomiary, potem na podstawie wskazówek projekt i wycenę.
PODŚWIETLANE RAMY
Ekspozycję wykonaliśmy z podświetlanych ramek, z wymienną grafiką. Przede wszystkim jest idealnym rozwiązaniem do regularnego odświeżania zdjęć produktowych, lifestylowych czy brandingowych. Kolorystyka jest wyrazista dzięki zastosowaniu specjalnego materiału do podświetleń. Wykorzystaliśmy tu materiał – a dokładniej specjalną tkaninę do podświetleń – z doświadczenia wiemy, że nadruk na folii nie jest w stanie tak dobrze odwzorować kolorów. Ścianka podświetlana to zupełnie inna ekspozycja niż te, gdzie wydruk umieszczamy na płycie PCV. Rozwiązanie to z powodzeniem stosują sklepy odzieżowe, jednak w sklepach z branży dziecięcej to wciąż nowość.
TARGOWA EKSPOZYCJA TOWARU
Prosta i efektowna ekspozycja wózków z użyciem ścianki podświetlanej i podestu. Platforma mieści więcej wózków, wyeksponować można również dodatki typu torba czy parasolka. Ścianka z lifestylową grafiką pozwala po pierwsze skupić wzrok na prezentację.
Budowę tego typu stoisk zaczęliśmy już na samym początku naszej działalności. TU jedna z pierwszych realizacji. Jesteśmy w stanie zbudować stoisko wystawiennicze od podstaw. Dostosujemy się do powierzchni. Indywidualnie projektujemy stanowisko w zależności od tego czy to przestrzeń otwarta, zamknięta czy może od sąsiada oddziela tylko jedna ściana. Wykorzystujemy elementy które proponują targi ale i nowe, nasze materiały. Wydruki, światło, stojaki.
EKSPOZYCJA TARGOWA JAKO WZÓR EKSPOZYCJI W SKLEPIE
Bardzo często elementy stoiska targowego uczestniczą później w wyposażeniu powierzchni danego sklepu. Konkretna marka prezentuje produkty na takich stojakach, jakie proponuje potem sklepom. Dlatego właściciel sklepu może na targach dokładnie je ocenić, wybrać towar jaki powinien się na nim znaleźć, ilość i inne parametry.